Ett slutfört moment går inte att ångra. Behöver momentet ändras eller kompletteras måste du kontakta en kundadmin eller kontakta momentutföraren som utför momentet efter ditt moment för att be personen låsa upp tidigare moment.
Att se vem som är momentutförare efter ditt moment ser du genom att klicka Visa alla moment.
Kontakta personen och be personen lås upp tidigare moment för att kunna komplettera/ändra det som har missats.
Har du blivit tillfrågad om att låsa upp ett moment klickar du in dig på arbetsytan för ditt nuvarande moment. Sedan klickar du på på Visa alla moment. Där kan du se momentet som är slutfört sedan innan och knappen Lås upp moment. Om du låser upp momentet kommer du inte kunna slutföra ditt nuvarande moment nu, utan kvalitetsaktiviteten kommer skickas tillbaka till föregående moment för att komplettera/ändra vad som saknas. Dock allt arbete du utfört i nuvarande moment sparas och kommer inte att försvinna. Sen när när tidigare momentutförare slutför sitt moment kommer du kunna fortsätta där du slutade och slutföra ditt moment.