Har ni missat att ta med en medarbetare eller användare i en pågående eller avslutat kvalitetsaktiivtet så hittar ni manual för det här. Detta är en funktion som finns tillgänglig för kundadmins och gruppansvariga.
Börja med att klicka dig in på den kvalitetsaktivitet du vill lägga till ytterligare kvalitetsämne för. Därefter klickar ni på Lägg till kvalitetsämne.
Sök sedan på den eller dom användarna ni vill lägga till.
Efter ni lagt till ett eller flera kvalitetsämnen, behöver ni manuellt starta kvalitetsaktiviteten för varje kvalitetsämne genom att klicka Starta.
Då hamnar ni i denna vy:
Här kan ni kontrollera eller justera vem som ska utföra respektive moment, genom att klicka Ändra momentutförare.
Vill ni ändra deadline för respektive moment, klickar ni Ändra deadline.
När ni är klara med dessa inställningar så klickar ni på den gröna knappen Starta och kvalitetsaktiviteten skickas ut till berörda medarbetare efter den tidslinje ni valt.